LIKWIDACJA AZBESTU - NABÓR WNIOSKÓW
Ruszył nabór wniosków o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Wnioski można składać w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości. Powiat poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych. Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 12 sierpnia 2022 r.
Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości. Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 2927/2022 z dnia 9 lutego 2022 roku.
Powiat poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi – obowiązkowo należy wypełnić oświadczenie oraz formularz informacyjny. Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa przed realizacją zadania, zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu. Więcej informacji oraz wszystkie wymagane dokumenty są dostępne na stronie
https://www.bip.powiat.poznan.pl/1588,azbest
źródło:powiat.poznan.pl