KOMUNIKAT Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej w Swarzędzu z dnia 14 września 2020 r.
W związku z kolejnym, na przestrzeni ostatnich kilku lat, bałaganem w zakresie wywozu śmieci ze spółdzielczych zasobów mieszkaniowych, który obecnie nastąpił po wprowadzeniu z dniem 1 września nowej firmy wywozowej, odbędzie się w dniu 17 września spotkanie Rady Nadzorczej Spółdzielni, poświęcone ocenie realizacji ustawy śmieciowej. W czasie spotkania Zarząd Spółdzielni zaprezentuje informacje ze współpracy z odpowiedzialnym za wykonanie zapisów ustawy Burmistrzem Swarzędza oraz GOAP-em. Omówiona zostanie również problematyka podpaleń altan śmietnikowych, które miały miejsce w ubiegłym miesiącu. Z przebiegu spotkania oraz z podjętymi wnioskami zapoznamy mieszkańców niezwłocznie w spółdzielczych środkach komunikacji, tj. Telewizji STK, stronie internetowej SM oraz w „Informatorze Spółdzielczym”.
Prosimy o uwagi i opinie naszych mieszkańców. Chcielibyśmy je wykorzystać przy formułowaniu wniosków oraz decyzji w czasie spotkania. Uwagi można składać w sekretariacie Spółdzielni lub przesyłać na adres:
zarzad@sm-swarzedz.pl